דובר צה"ל(ארכיון)

קצין מילואים נפצע באורח קשה מירי מחבלים בצפון הרצועה
מערכת 044.2.26
1
2
0
במהלך פעילות מבצעית של כוחות חטיבת אלכסנדרוני במרחב הקו הצהוב בצפון רצועת עזה, מחבלי חמאס טרוריסטים פתחו הלילה לעברם באש.
קצין במילואים נפצע באורח קשה כתוצאה מהירי, פונה לבית החולים ומשפחתו עודכנה. מיד לאחר הירי, טנקים ירו על המחבלים ובמקביל החלו תקיפות אוויריות במרחב.
״מדובר בהפרה בוטה של הסכם הפסקת האש״, נמסר מצה״ל לאחר התקרית.
1
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
