הבית הלבן

טראמפ: נראה אם משהו יצא מהמו"מ עם איראן - לא יכול להגיד היכן מתקיים
יצחק ביאליק3.2.26
1
1
0
נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ התייחס הלילה למגעים עם איראן ואישר כי מתקיים משא ומתן בין הצדדים אך נמנע מלספק פרטים.
טראמפ אמר ״נראה אם משהו יצא מזה. אנחנו מנהלים איתם מו״מ. איני יכול להגיד היכן יתקיימו השיחות״.
האמירה המעורפלת של טראמפ מעוררת סימני שאלה באשר למהות המגעים האם מדובר בניסיון אמיתי להגיע להסכמות או במהלך טקטי שנועד להסיט תשומת לב בזירה הבינלאומית.
1
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
