ראובן כהן, אתר רשמי מכבי חיפה

הראשונה בחצי גמר הגביע: מכבי חיפה גברה בסמי עופר על כפר קאסם 0:2
מערכת 043.2.26
0
0
0
מכבי חיפה העפילה הערב לחצי גמר גביע המדינה, לאחר שגברה באצטדיון סמי עופר על מ.ס כפר קאסם מהליגה הלאומית 0:2 ברבע הגמר.
מיכאל אוחנה כבש את השער הראשון לזכות הירוקים בדקה ה-23, סדריק דון הכפיל את התוצאה בזמן הפציעות של המשחק.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
