אילוסטרציה, יוסי זמיר, פלאש 90

בזכות מצלמת הרכב - הפורץ הסדרתי נעצר | צפו
אליאב אהרון3.2.26
1
2
0
חקירה של שוטרי המחוז הצפוני הובילה למעצרם של שני תושבי מעלות, בני 46 ו-47, בחשד להתפרצויות סדרתיות לרכבים וגניבת כרטיסי אשראי. החקירה נפתחה לאחר שבחודש האחרון התקבלו מספר תלונות על פריצות לרכבים חונים בעיר ושימוש בכרטיסי אשראי גנובים.
מהחקירה עלה כי באחד המקרים פרצו השניים לרכב סמוך לבית הקורבן, גנבו כרטיס אשראי ותעודות, ולאחר מכן ביצעו רכישות בעסקים בעיר. במקרה נוסף, אחד החשודים פרץ לבדו לרכב נוסף וגרף אלפי שקלים באמצעות הכרטיס הגנוב.
הפריצה תועדה במצלמה שהותקנה ברכב, מה שסייע לחוקרים לזהות את החשודים ולעצור אותם. עם סיום החקירה הוגש כתב אישום נגד השניים, לצד בקשה למעצרם עד תום ההליכים.
0:00 / 0:00
1
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
