דובר צה"ל

בשקי סיוע של אונר"א - התגלו 110 פצצות מרגמה בדרום הרצועה | צפו
אליאב אהרון3.2.26
8
4
0
כוחות חטיבה 7 בפיקוד אוגדת עזה (143) ממשיכים בפעילות טיהור ממוקדת בדרום רצועת עזה, מזרחית לקו הצהוב, נגד תשתיות טרור ואמצעי לחימה של ארגוני הטרור.
במהלך סריקות בשטח איתרו הלוחמים כ-110 פצצות מרגמה, מספר רקטות וציוד לחימה נוסף, שהוסתרו בתוך שמיכות ובשקי סיוע הומניטרי של סוכנות אונר״א.
בצה״ל מדגישים כי מדובר בניצול ציני של סיוע הומניטרי לצרכי טרור, תוך סיכון מכוון של אזרחים והפרה בוטה של הדין הבינלאומי. הכוחות ממשיכים לפעול להסרת כל איום ולפירוק תשתיות הטרור במרחב.
0:00 / 0:00
8
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
