תומר אפבלבוים, פלאש 90

בלשכת רה"מ הבהירו: "הרשות לא תהיה שותפה בניהול עזה"
תום אברמסון2.2.26
4
6
0
בלשכת ראש הממשלה הבהירו הערב: "הלוגו של הוועדה לניהול עזה שהוצג לישראל היה שונה לחלוטין מזה שפורסם הערב".
"ישראל לא תקבל שימוש בסמל של הרשות, והרשות לא תהיה שותפה בניהול עזה", הוסיפו בלשכה.
4
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
