דובר צה"ל

מחבל חוסל לאחר שהתקרב לכוחותינו בדרום רצועת עזה
אליאב אהרון1.2.26
1
4
0
כוחותינו מחטיבה 7, הפועלים בדרום רצועת עזה, זיהו מספר מחבלים שהתקרבו לעברם במרחב הקו הצהוב באופן שהיווה איום מיידי.
מיד לאחר הזיהוי פתחו הכוחות בירי לעבר המחבלים במטרה להסיר את האיום. אחד מהמחבלים חוסל.
כוחות צה"ל בפיקוד הדרום ממשיכים להיות פרוסים במרחב בהתאם להסכם, וימשיכו לפעול בנחישות נגד כל איום מיידי על כוחותינו.
1
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
