דובר צה"ל

שלושה ישראלים נכנסו בטעות ליריחו - וחולצו על ידי כוחות המנהל האזרחי
חדשות 040428.12.25
0
1
0
שלושה אזרחים ישראלים, אשר נכנסו בשוגג למרחב העיר יריחו שבחטיבת הבקעה, חולצו היום על ידי קציני מנהלת התיאום והקישור יריחו, לאחר ששהו באזור תוך סיכון לחייהם.
השלושה הועברו לידי כוחות צה"ל בערוצי התיאום. מתחקיר ראשוני עולה כי טעו בדרכם. הטיפול הועבר לידי המשטרה.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
