פלאש 90

כוחות המנהל האזרחי חילצו שני יהודים מפאתי העיר טולכרם
אדיר בידני28.12.25
2
1
0
כוחות המנהל האזרחי חילצו שני ישראלים שנצפו מסתובבים בפאתי טולכרם שבשטח A, תוך סיכון ממשי לחייהם.
קציני מת"ק אפרים העניקו להם הגנה מיידית והעבירו אותם לידי כוחות צה"ל, ולאחר תחקיר ראשוני עולה כי השניים נכנסו למוסך באזור כשהם תחת השפעת אלכוהול.
במערכת הביטחון מדגישים שוב: הכניסה לשטחי A מסוכנת ואסורה על פי חוק.
2
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
