דוברות מד"א

ממשיכים את דרכה: הוריה של סמל שיר ביטון ז"ל סיימו קורס חובשים במד"א
אדיר בידני28.12.25
1
2
0
הוריה של סמל שיר ביטון ז"ל, חיילת צה"ל ומתנדבת מד"א שנפלה בקרב בנחל עוז בשבת השחורה, סיימו בימים האחרונים קורס חובשי רפואת חירום במד"א והחלו להתנדב בארגון.
הקורס נערך בתחנת מד"א באשדוד, בחדר הדרכה המוקדש לזכרה של שיר ונקרא על שמה: "קורס שיר".
אורי ואסף ביטון סיפרו כי בחרו "להמשיך את דרכה של שיר ולהציל חיים, גם מתוך כאב גדול".
כיום הם עולים לאמבולנסים במדי מד"א, חדורי שליחות ואמונה בטוב, ומרגישים ששיר "ממשיכה לחיות דרך כל מי שמציל חיים".
1
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
