
מחסן סמים ענק נחשף בדירה בחולון
מבצע משטרתי דרמטי חשף דירה שקטה בשכונת תל גיבורים בחולון, שהתבררה כמרכז הפצה ולוגיסטיקה רחב היקף לסמים מסוכנים. בלשי משטרת ישראל מתחנת חולון, בשיתוף לוחמי מג"ב זרוע תל אביב, פשטו על הדירה במסגרת פעילות יזומה וגילו בה מחסן סמים עצום ומגוון.
בדירה נתפסו כמויות חריגות: כ-26 ק״ג מריחואנה, כ-4.5 ק״ג חשיש, כקילוגרם קוקאין, פטריות הזיה, מאות גרמים של MDMA, כדורי אקסטזי ו“קרטונים”. בנוסף נמצאו 58 עוגיות חשיש, 20 חבילות שוקולד וחמאת חשיש, 67 סיגריות אלקטרוניות עם שמן חשיש, עשרות מזרקים עם שמן דומה ועוד. לצד הסמים נתפסו גם סכומי כסף גדולים: 249,920 ש״ח וכ־700 אירו במזומן – שלפי החשד פדיון מעסקאות סמים.
בעלי הדירה, גבר ואישה בשנות ה-30 לחייהם, נעצרו במקום והועברו לחקירה בתחנת חולון. על פי החשד, השניים הפעילו את הדירה כ“מרכז לוגיסטי” להפצת סמים ברחבי גוש דן. היום יובאו לבית משפט השלום בתל אביב, שם תבקש המשטרה להאריך את מעצרם.
במשטרה הדגישו כי ימשיכו לפעול באפס סובלנות נגד סחר והפצת סמים, הפוגעים בצעירים ובמרקם החברתי.

נא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
