
גאווה חיפאית: יצירה של בוגרת עירוני א' הוצגה בתערוכת הצילום היוקרתית בישראל
גאווה גדולה לחיפה ולמערכת החינוך העירונית: יצירתה של מאשה פריבזנצב, בוגרת מגמת תקשורת בבית הספר עירוני א’ בשנת הלימודים תשפ"ה, נבחרה להשתתף בתערוכה היוקרתית "עדות צעירה”, המוצגת במסגרת תערוכת הצילום הארצית "עדות מקומית” במוזיאון ארץ ישראל בתל אביב.
היצירה, שכותרתה "חבר נאמן: הקשר שמעבר למילים”, עוסקת בקשר העמוק והרגשי בין אדם לכלב, ומתמקדת ברגעים יומיומיים, שקטים ולא מבוימים. באמצעות שימוש באור טבעי ורגישות לפרטים הקטנים, הצליחה מאשה להעביר סיפור אנושי כן ומרגש, ללא צורך במילים. “בין אדם לכלב נוצר קשר שמלמד אותנו על אהבה שאינה תלויה בדיבור”, סיפרה.
את תהליך היצירה ליוותה המורה גבריאל פייצוויג, בשנתה הראשונה בהוראה, בליווי אישי ומקצועי מהרעיון ועד הצילום. לדבריה, “מדובר בעבודה רגישה ומדויקת שתופסת רגע של אמון וחיבור אמיתי”.
ראש עיריית חיפה, יונה יהב, בירך על ההישג וציין כי תלמידי חיפה ממשיכים להביא כבוד לעיר בזכות כישרון, יצירתיות וערכים. גם הנהלת בית הספר ומינהל החינוך הדגישו את חשיבות החינוך לאמנות ולביטוי אישי כחלק מטיפוח מצוינות חינוכית.
נא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
