
שגריר ארה״ב בישראל האקבי: “איראן לא הפנימה את המסר - ואם אירופה לא מבינה את האיום, היא תמימה”
אליאב אהרון22.12.25
1
1
0
שגריר ארה״ב בישראל האקבי בכנס של INSS: "לא יודע אם איראן אי פעם התייחסו לטראמפ ברצינות עד הלילה שמפציצי הB-2 טסו לפורדו. מקווה שהם קיבלו את המסר, אבל כנראה שהם לא קיבלו את המסר המלא כי נראה שהם מנסים להקים מחדש ולמצוא דרך חדשה לחפור את הבור עמוק יותר, לאבטח אותו יותר. אם האירופים לא מבינים שזה מציג איום אמיתי גם על כל אירופה אז הם אפילו יותר טיפשים ממה שאני לפעמים חושב שהם״
1
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
